Twoje zadania:

- Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku/TikToku/Google z budżetem min. 50 tys. PLN/miesiąc

- Upewnianie się, że reklamy są testowane, poprawiane i publikowane na czas

- Monitorowanie wyników kampanii i ich bieżąca optymalizacja

- Proponowanie nowych pomysłów na kreacje, teksty reklamowe i strony docelowe

- Analizowanie wyników kampanii i wyciąganie praktycznych wniosków

- Tworzenie raportów podsumowujących najlepsze reklamy, strategie, oferty i materiały brandowe

- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za publikację reklam i raportowanie pracy

- Koordynowanie działań z zespołem kreatywnym, zapewniając terminowość materiałów reklamowych

- Monitorowanie wydajności kont reklamowych i rozwiązywanie problemów z odrzuconymi reklamami

- Odpowiedzialność za wyniki i codzienną operacyjność kanałów reklamowych

- Inicjowanie nowych możliwości rozwoju i optymalizacji kanałów sprzedażowo-reklamowych

Media Buyer

Lokalizacja: Praca hybrydowa lub stacjonarna

Typ umowy: B2B / Umowa zlecenie

Wymiar pracy: Pełny etat

5000-7000 PLN

Nasze wymagania:

  • - Doświadczenie w zarządzaniu budżetami reklamowymi na poziomie min. 10 tys. PLN/miesiąc
  • - Dogłębna wiedza o kreacjach reklamowych, copywritingu i optymalizacji lejków sprzedażowych
  • - Zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków
  • - Inicjatywa, skoncentrowanie na wynikach i wysoka odpowiedzialność za powierzone zadania
  • - Dyspozycyjność
  • - Doświadczenie w dynamicznym, szybko zmieniającym się środowisku
  • - Stała chęć rozwoju
  • - Gotowość do wykonania zadania rekrutacyjnego

Mile widziane:

    Co oferujemy:

    • - System premiowy za wyniki przekraczające wyznaczone cele

    Prześlij nam swoje CV i portfolio!

    Prześlij nam swoje CV lub portfolio na rekrutacja@printre.pl
    Nie potrzebujemy listu motywacyjnego - wolimy konkretną rozmowę.

    Aplikuj teraz!